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Fact Sheet 1: Giving levels
Fact Sheet 2: The giving decision
Fact Sheet 3: Administration/How charities operate
Fact Sheet 4: Thanking donors
Fact Sheet 5: Boards and volunteer leadership
Fact Sheet 6: Role of fundraisers
Ce que veulent les donateurs canadiens*Feuillet d’information no 1:...
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CRA guidance on how to receipt for cause-related marketing. Cause-related marketing is a fundraising activity where a registered charity (or other qualified donee) works with a for-profit partner to promote the sale of the for-profit partner’s items or services on the basis that part of the...
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Ce que veulent les donateurs canadiens*Feuillet d’information no 1: Taux de dons
Ce que veulent les donateurs canadiens*Feuillet d’information no 2: Décision de donner
Ce que veulent les donateurs canadiens*Feuillet d’information no 3: Adminitration et mode de fonctionnement des organismes de...
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Reseignements de l'ARC au sujet des reçus pour le marketing engagé
Le marketing engagé est une activité de financement dans le cadre de laquelle un organisme de bienfaisance enregistré (ou un autre donataire reconnu) collabore avec un partenaire à but lucratif pour promouvoir la vente...
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1: La collecte de fonds
2: Don versus parrainage
3: Commecncez tout de suite
4: Votre plan d'action
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Outlines 5 best practices in ethical online fundraising. Addresses donor privacy, safety and communication (including donor list usage).
Written by: Laurence Pagnoni and Michael Taylor
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Featuring Simon MacMahon, Sustainalytics
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"La PHILANTHROPIE se manifeste par l'accomplissement d'actes désintéressés pour le bien d'autrui. Elle inspire une tradition de don et de partage qui est essentielle à la qualité de la vie. Afin d'assurer que la philanthropie se mérite et conserve le respect et la confiance du public et que les...
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The "eDonor Bill of Rights" addresses concerns and challenges arising from Internet charitable giving. The eDonor Bill of Rights is to be used in complement with a donor bill of rights. Outlines key rights that should be addressed by any organization seeking donations online.
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Featuring Michael Jantzi, Jantzi Research
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